苗栗 竹南 臭豆腐老店

其實炸臭豆腐,這種料理到處都有,但是真正要好吃的真的不多呀…而起我又是討厭到處去嘗試的人…(因為實在很怕買到地雷)一定要有人推薦才會想去買…囧。

但是我搞不懂,每次大家都是推薦圓環那間的炸臭豆腐,可是我覺得那間真的不好吃…他的炸臭豆腐偏硬。不過生意卻還是很好…

前陣子在某篇文章底下的推文問說哪間炸臭豆腐好吃,有人介紹我去泰利蛋糕屋的對面去買。

泰利蛋糕屋的對面怎麼會有炸臭豆腐,因為我沒啥印象泰利對面有炸臭豆腐的攤販,親自過去看了一下,還真的有一間超級不起眼的炸臭豆腐店!泰利蛋糕屋的對面是一條小巷,可以通往菜市場,而那個攤販就要小巷子裡面。其實他們也有招牌,可是小小一塊的,真的很不起眼,如果不特別看,視線餘光都會被附近的店家招牌吸引光光了…

▼用文字敘述一定不知道在哪裡,所以我用咕狗地圖標示一下~

在較大的地圖上查看美食地圖

▼買回去馬上先拍了一張,說真的內容量有點少…35元(還30元有點忘了,應該是35元)但是只有4塊,真的貴了一點點,我記得圓環的炸臭豆腐是35元5個。
PTT鄉民推薦的炸臭豆腐

不過它的炸臭豆腐真的炸得酥酥軟軟的,不硬!我覺得還不錯吃!不過它的泡菜不曉得是不是浸泡過久了,泡菜的脆度都消失了,整個偏軟…而且感覺好像沒什麼味道,價格也不是說很漂亮…雖然我有點忘記價格了但是就算是30元4個,還是比圓環的炸臭豆腐貴了一點…不過我去買得時候,有一位小姐也跟我一樣是買臭豆腐,但是她是買50元的!至於50元有幾塊我就不曉得了…(猜測有6塊)下次再去嘗試50元的炸臭豆腐看看好了~

8 Response to "苗栗 竹南 臭豆腐老店"

  1. 匿名 Says:

    It's amazing for me to have a web site, which is good designed for my experience. thanks admin

    Here is my webpage ... mineral

  2. 匿名 Says:

    I usually do not leave a comment, however I glanced through a few
    remarks here "苗栗 竹南 臭豆腐老店".

    I actually do have a few questions for you if you do not mind.
    Is it only me or does it look like some of the remarks look like they are written by brain dead individuals?

    :-P And, if you are writing at additional social sites, I would like to keep up with everything fresh
    you have to post. Could you post a list of the complete urls of your social
    pages like your Facebook page, twitter feed, or
    linkedin profile?

    Look at my web site ... lettered

  3. 匿名 Says:

    This website really has all of the information and facts I needed about this subject
    and didn't know who to ask.

    My blog post conization

  4. 匿名 Says:

    Excellent article. I definitely appreciate this website.

    Keep writing!

    my site; fingertips

  5. 匿名 Says:

    I visited multiple web sites however the audio feature for audio songs existing at this site is truly fabulous.



    Check out my homepage ... dkjordan

  6. 匿名 Says:

    Thanks a lot for sharing this with all folks you really realize what you're talking about! Bookmarked. Kindly additionally discuss with my web site =). We can have a hyperlink change agreement among us

    My site ... tounged

  7. 匿名 Says:

    Keep on working, great job!

    Here is my website: prattville

  8. 匿名 Says:

    It's nearly impossible to find knowledgeable people for this subject, but you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    My page :: sleeve

與我msn